Salesforce Service Cloud®

Service Cloud är en Salesforce-applikation som säkerställer den högsta möjliga kvaliteten på en kundtjänst man kan ha, var du än är och på vilken enhet som helst. Med Service Cloud kommer du att smidigt kunna hantera kunder överallt, dygnet runt.

Kvalitet är aldrig en slump. Det är alltid resultatet av en snabb och smart insats.
- John Ruskin

Anmäl dig för en demo som kommer att presenteras av en av våra Salesforce experter. Fyll i formuläret då kontaktar vi dig för att ha ett möte.

Salesforce Service Cloud®

Service Cloud är en Salesforce-applikation som säkerställer den högsta möjliga kvaliteten på en kundtjänst man kan ha, var du än är och på vilken enhet som helst. Med Service Cloud kommer du att smidigt kunna hantera kunder överallt, dygnet runt.

Anmäl dig för en demo som kommer att presenteras av en av våra Salesforce experter. Fyll i formuläret då kontaktar vi dig för att ha ett möte.

 Implementering av Salesforce Service Cloud

Som Salesforce Consulting Partner kan vi på Cloudity hjälpa dig med såväl implementering som underhåll av CRM. Anmäl dig gärna för en demo eller ett möte för att diskutera ditt företags behov, projektets omfattning och eventuellt samarbete.

Implementering av Salesforce Service Cloud

Som Salesforce Consulting Partner kan vi på Cloudity hjälpa dig med såväl implementering som underhåll av CRM. Anmäl dig gärna för en demo eller ett möte för att diskutera ditt företags behov, projektets omfattning och eventuellt samarbete.

Ge dina kunder högsta möjliga kvalitet på service

Genom att använda Salesforce Service Cloud i din kundtjänst får du en mycket effektiv och snabb hantering av dina kunder. Den lätthanterade konsollen säkerställer att agenten hela tiden har en helhetsbild och omedelbart kan svara på kundernass frågor. Det finns även verktyg som hjälper dina kunder att lösa problem på egen hand eller skapa en användargrupp där de delar sin kunskap med varandra.

Ge dina kunder högsta möjliga kvalitet på service

Genom att använda Salesforce Service Cloud i din kundtjänst får du en mycket effektiv och snabb hantering av dina kunder. Den lätthanterade konsollen säkerställer att agenten hela tiden har en helhetsbild och omedelbart kan svara på kundernass frågor. Det finns även verktyg som hjälper dina kunder att lösa problem på egen hand eller skapa en användargrupp där de delar sin kunskap med varandra.

Integrera sms, email, telefon och chatt i en kommunikationskanal

Service Cloud gör det möjligt att integrera alla kommunikationskanaler med kunden. Du kan enkelt hantera ärenden från hemsidor, sociala medier eller livechatt. Som agent kan du erbjuda högkvalitativ support och ha allt under kontroll oavsett kanal.

Integrera sms, email, telefon och chatt i en kommunikationskanal

Service Cloud gör det möjligt att integrera alla kommunikationskanaler med kunden. Du kan enkelt hantera ärenden från hemsidor, sociala medier eller livechatt. Som agent kan du erbjuda högkvalitativ support och ha allt under kontroll oavsett kanal.

Snabbt och smart

Förutom en snabbare drift erbjuder Service Cloud även djupanalyser och en strömlinjeforming av kommunikationsprocessen. Du får snabbt veta vilken av kommunikationskanalerna som är viktigast för kunden och var förbättringar bör undersökas. Man kan följa kunderna live och granska servicenivån löpande.

Snabbt och smart


Förutom en snabbare drift erbjuder Service Cloud även djupanalyser och en strömlinjeforming av kommunikationsprocessen. Du får snabbt veta vilken av kommunikationskanalerna som är viktigast för kunden och var förbättringar bör undersökas. Man kan följa kunderna live och granska servicenivån löpande.

Salesforce Service Cloud implementation

Cloudity kan som Salesforce Consulting Partner hjälpa dig med implementering. Registrera dig för en demonstration eller ett möte för att diskutera dina affärsbehov, projektets omfattning och eventuellt samarbete.

 Salesforce Service Cloud implementation

Cloudity kan som Salesforce Consulting Partner hjälpa dig med implementering. Registrera dig för en demonstration eller ett möte för att diskutera dina affärsbehov, projektets omfattning och eventuellt samarbete.