Pardot B2B Marketing Automation ihop med Salesforce

Pardot är ett verktyg som används för att automatisera B2B-marknadsföring. Det är kommandocentret, ifrån vilket du kan hantera alla webformulär, målsidor, e-post, dropprogram och mäta effektiviteten av dina kampanjer.

Anmäl dig för en demo som kommer att presenteras av en av våra Salesforce experter. Fyll i formuläret då kontaktar vi dig för att ha ett möte.

Kolla in de viktigaste funktionerna

E-post

E-post är fortfarande en av de viktigaste kommunikationskanalerna med kunden. Pardot tillhandahåller de verktyg som behövs för att genomföra stora mängder personliga utskick och verifiera kundernas svar. Detta är ett bekvämt sätt att genomföra en effektiv kundvård, m.a.o ett bra sätt att förbereda potentiella kunder att köpa.

Engagement studio

 

Detta är den senaste och en av de mest intressanta funktionerna, som introducerades till Pardot. Engagement Studio gör det möjligt att skapa logiken som verkställer angivna åtgärder (t.ex. hämtar postadress eller gör poängsättning för en prospekt) baserat på aktiviteter av en specifik användare.  

Webformulär

 

Pardot ger dig även möjlighet att snabbt skapa såväl enkla som mer komplicerade webbformulär. Alla fält som är beroende av varandra, specifika formulär, dynamiska och automatiska åtgärder som görs efter att formuläret är fyllt med data, ger oss fullständig kontroll över resultatet.

Landing pages

 

Pardot tillåter dig att skapa dina egna målsidor. Tack vare redigeringsverktyg kan vi skapa en målsida på några minuter. Ifall man föredrar att använda andra verktyg för att bygga webbplatser, erbjuder Pardot också en lösning för att importera webbplatsen och följa aktiviteter på den.

Connectors – synkroniserar dina verktyg med Pardot

connectors-01-500x500

Connectors 

 

En av de stora fördelarna med Pardot är möjligheten att integrera verktyg från flera externa system och plattformar. Pardot kan smidigt integreras med Salesforce Sales Cloud och andra CRM-system. Förutom CRM-system kan vi synkronisera verktyget med Google Analytics och Google AdWords, från plattformar till händelser, webbtjänster, sociala medier eller Wistia (video-marknadsföringstjänst).

Kolla hur det funkar

 

Vill du veta hur Pardot för Salesforce fungerar? Då uppmanar vi dig att registrera dig för en demo av plattformen. Vi visar hur du kan använda det och vilka funktioner som kan vara särskilt användbara inom din organisation för att förbättra effektiviteten i din marknadsföring.

Pardot B2B Marketing Automation ihop med Salesforce

Pardot är ett verktyg som används för att automatisera B2B-marknadsföring. Det är kommandocentret, ifrån vilket du kan hantera alla webformulär, målsidor, e-post, dropprogram och mäta effektiviteten av dina kampanjer.

Anmäl dig för en demo som kommer att presenteras av en av våra Salesforce experter. Fyll i formuläret då kontaktar vi dig för att ha ett möte.

 

Kolla in de viktigaste funktionerna

E-post

 

E-post är fortfarande en av de viktigaste kommunikationskanalerna med kunden. Pardot tillhandahåller de verktyg som behövs för att genomföra stora mängder personliga utskick och verifiera kundernas svar. Detta är ett bekvämt sätt att genomföra en effektiv kundvård, m.a.o ett bra sätt att förbereda potentiella kunder att köpa.

Engagement studio

 

Detta är den senaste och en av de mest intressanta funktionerna, som introducerades till Pardot. Engagement Studio gör det möjligt att skapa logiken som verkställer angivna åtgärder (t.ex. hämtar postadress eller gör poängsättning för en prospekt) baserat på aktiviteter av en specifik användare.

Webformulär

 

Pardot ger dig även möjlighet att snabbt skapa såväl enkla som mer komplicerade webbformulär. Alla fält som är beroende av varandra, specifika formulär, dynamiska och automatiska åtgärder som görs efter att formuläret är fyllt med data, ger oss fullständig kontroll över resultatet.

Landing pages

 

Pardot tillåter dig att skapa dina målsidor. Tack vare verktyg för redigeringen kan vi skapa en målsida på några minuter. Om någon föredrar att använda andra verktyg för att bygga webbplatser, erbjuder Pardot en lösning för att importera webbplatsen och följa aktiviteter på den.

Connectors – synkroniserar dina verktyg med Pardot

connectors-01

Connectors

 

En av de stora fördelarna med Pardot är möjligheten att integrera verktyg från flera externa system och plattformar. Pardot kan smidigt integreras med Salesforce Sales Cloud och andra CRM-system. Förutom CRM-system kan vi synkronisera verktyget med Google Analytics och Google AdWords, från plattformar till händelser, webbtjänster, sociala medier eller Wistia (video-marknadsföringstjänst).

Kolla hur det funkar

 

Vill du veta hur Pardot för Salesforce fungerar? Då uppmanar vi dig att registrera dig för en demo av plattformen. Vi visar hur du kan använda det och vilka funktioner som kan vara särskilt användbara inom din organisation för att förbättra effektiviteten i din marknadsföring.