Pardot är ett verktyg som används för att automatisera B2B-marknadsföring. Det är kommandocentret, ifrån vilket du kan hantera alla webformulär, målsidor, e-post, dropprogram och mäta effektiviteten av dina kampanjer.
E-post är fortfarande en av de viktigaste kommunikationskanalerna med kunden. Pardot tillhandahåller de verktyg som behövs för att genomföra stora mängder personliga utskick och verifiera kundernas svar. Detta är ett bekvämt sätt att genomföra en effektiv kundvård, m.a.o ett bra sätt att förbereda potentiella kunder att köpa.
Detta är den senaste och en av de mest intressanta funktionerna, som introducerades till Pardot. Engagement Studio gör det möjligt att skapa logiken som verkställer angivna åtgärder (t.ex. hämtar postadress eller gör poängsättning för en prospekt) baserat på aktiviteter av en specifik användare.
Pardot ger dig även möjlighet att snabbt skapa såväl enkla som mer komplicerade webbformulär. Alla fält som är beroende av varandra, specifika formulär, dynamiska och automatiska åtgärder som görs efter att formuläret är fyllt med data, ger oss fullständig kontroll över resultatet.
Pardot tillåter dig att skapa dina egna målsidor. Tack vare redigeringsverktyg kan vi skapa en målsida på några minuter. Ifall man föredrar att använda andra verktyg för att bygga webbplatser, erbjuder Pardot också en lösning för att importera webbplatsen och följa aktiviteter på den.
En av de stora fördelarna med Pardot är möjligheten att integrera verktyg från flera externa system och plattformar. Pardot kan smidigt integreras med Salesforce Sales Cloud och andra CRM-system. Förutom CRM-system kan vi synkronisera verktyget med Google Analytics och Google AdWords, från plattformar till händelser, webbtjänster, sociala medier eller Wistia (video-marknadsföringstjänst).
Vill du veta hur Pardot för Salesforce fungerar? Då uppmanar vi dig att registrera dig för en demo av plattformen. Vi visar hur du kan använda det och vilka funktioner som kan vara särskilt användbara inom din organisation för att förbättra effektiviteten i din marknadsföring.
Pardot är ett verktyg som används för att automatisera B2B-marknadsföring. Det är kommandocentret, ifrån vilket du kan hantera alla webformulär, målsidor, e-post, dropprogram och mäta effektiviteten av dina kampanjer.
E-post är fortfarande en av de viktigaste kommunikationskanalerna med kunden. Pardot tillhandahåller de verktyg som behövs för att genomföra stora mängder personliga utskick och verifiera kundernas svar. Detta är ett bekvämt sätt att genomföra en effektiv kundvård, m.a.o ett bra sätt att förbereda potentiella kunder att köpa.
Detta är den senaste och en av de mest intressanta funktionerna, som introducerades till Pardot. Engagement Studio gör det möjligt att skapa logiken som verkställer angivna åtgärder (t.ex. hämtar postadress eller gör poängsättning för en prospekt) baserat på aktiviteter av en specifik användare.
Pardot ger dig även möjlighet att snabbt skapa såväl enkla som mer komplicerade webbformulär. Alla fält som är beroende av varandra, specifika formulär, dynamiska och automatiska åtgärder som görs efter att formuläret är fyllt med data, ger oss fullständig kontroll över resultatet.
Pardot tillåter dig att skapa dina målsidor. Tack vare verktyg för redigeringen kan vi skapa en målsida på några minuter. Om någon föredrar att använda andra verktyg för att bygga webbplatser, erbjuder Pardot en lösning för att importera webbplatsen och följa aktiviteter på den.
En av de stora fördelarna med Pardot är möjligheten att integrera verktyg från flera externa system och plattformar. Pardot kan smidigt integreras med Salesforce Sales Cloud och andra CRM-system. Förutom CRM-system kan vi synkronisera verktyget med Google Analytics och Google AdWords, från plattformar till händelser, webbtjänster, sociala medier eller Wistia (video-marknadsföringstjänst).
Vill du veta hur Pardot för Salesforce fungerar? Då uppmanar vi dig att registrera dig för en demo av plattformen. Vi visar hur du kan använda det och vilka funktioner som kan vara särskilt användbara inom din organisation för att förbättra effektiviteten i din marknadsföring.