Pardot B2B Marketing Automation ihop med Salesforce

Pardot är ett verktyg som används för att automatisera B2B-marknadsföring. Det är som en spindel i nätet, där vi hanterar alla webformulär, målsidor, e-post, dropprogram och vi mäter effektiviteten av kampanjer.

Anmäl dig för en demo som kommer att presenteras av en av våra Salesforce experter. Fyll i formuläret då kontaktar vi dig för att ha ett möte.

Kolla in de viktigaste funktionerna

E-post

 

E-post är fortfarande en av de viktigaste kommunikationskanalerna med kunden. Pardot tillhandahåller de verktygen för att genomföra mycket personligt utskick och verifiera kundernas svar. Detta är ett bekvämt sätt att genomföra en effektiv kundvård m a o ett sätt att förbereda potentiella kunder att köpa

Engagement studio

 

Detta är den senaste och en av de mest intressanta funktionerna, som introducerades till Pardot. Det gör det möjligt att skapa logiken som exekverar angivna åtgärder (t.ex. hämtar postadress eller gör poängsättning för en prospekt) baserad på aktiviteter av en specifik användare.  

Webformulär

 

Pardot ger även möjlighet att bygga snabbt både enkla webformulär och såväl som mer komplicerade. Alla fält som är beroende av varandra, specifika formulär, dynamiska och automatiska åtgärder som görs efter att formuläret är fyllt med data ger oss fullständig kontroll över resultatet.

Landing pages

 

Pardot tillåter dig att skapa dina målsidor. Tack vare verktyg för redigeringen kan vi skapa en målsida på några minuter. Om någon föredrar att använda andra verktyg för att bygga webbplatser, erbjuder Pardot en lösning för att importera webbplatsen och följa aktiviteter på den.

Connectors – synkroniserar dina verktyg med Pardot

connectors-01

Connectors 

 

Den stora fördelen med Pardot är möjligheten att integrera verktyg från flera externa system och plattformar. Pardot integreras med Salesforce Sales Cloud och andra CRM-system. Förutom CRM-system kan vi synkronisera verktyget med Google Analytics och Google AdWords, från plattformar till händelser, webbtjänster, sociala medier eller Wistia (video marknadsföringstjänst).

Kolla hur det funkar

 

Vill du veta hur Pardot för Salesforce fungerar? Vi uppmanar dig att registrera dig för demo av plattformen. Vi visar hur du kan använda verktyget och vilka funktioner som kan användas inom din organisation för att förbättra effektiviteten i din marknadsföring.

Pardot B2B Marketing Automation ihop med Salesforce

Pardot är ett verktyg som används för att automatisera B2B-marknadsföring. Det är som en spindel i nätet, där vi hanterar alla webformulär, målsidor, e-post, dropprogram och vi mäter effektiviteten av kampanjer.

Anmäl dig för en demo som kommer att presenteras av en av våra Salesforce experter. Fyll i formuläret då kontaktar vi dig för att ha ett möte.

 

Kolla in de viktigaste funktionerna

E-post

 

E-post är fortfarande en av de viktigaste kommunikationskanalerna med kunden. Pardot tillhandahåller de verktygen för att genomföra mycket personligt utskick och verifiera kundernas svar. Detta är ett bekvämt sätt att genomföra en effektiv kundvård m a o ett sätt att förbereda potentiella kunder att köpa

Engagement studio

 

Detta är den senaste och en av de mest intressanta funktionerna, som introducerades till Pardot. Det gör det möjligt att skapa logiken som exekverar angivna åtgärder (t.ex. hämtar postadress eller gör poängsättning för en prospekt) baserad på aktiviteter av en specifik användare.

Webformulär

 

Pardot ger även möjlighet att bygga snabbt både enkla webformulär och såväl som mer komplicerade. Alla fält som är beroende av varandra, specifika formulär, dynamiska och automatiska åtgärder som görs efter att formuläret är fyllt med data ger oss fullständig kontroll över resultatet.

Landing pages

 

Pardot tillåter dig att skapa dina målsidor. Tack vare verktyg för redigeringen kan vi skapa en målsida på några minuter. Om någon föredrar att använda andra verktyg för att bygga webbplatser, erbjuder Pardot en lösning för att importera webbplatsen och följa aktiviteter på den.

Connectors – synkroniserar dina verktyg med Pardot

connectors-01

Connectors

 

Den stora fördelen med Pardot är möjligheten att integrera verktyg från flera externa system och plattformar. Pardot integreras med Salesforce Sales Cloud och andra CRM-system. Förutom CRM-system kan vi synkronisera verktyget med Google Analytics och Google AdWords, från plattformar till händelser, webbtjänster, sociala medier eller Wistia (video marknadsföringstjänst).

Kolla hur det funkar

 

Vill du veta hur Pardot för Salesforce fungerar? Vi uppmanar dig att registrera dig för demo av plattformen. Vi visar hur du kan använda verktyget och vilka funktioner som kan användas inom din organisation för att förbättra effektiviteten i din marknadsföring.